söndag 27 januari 2008

stockholm


resan ner gick inge vidare , det va trångt , massor med människor på tågent ,för att dom hade "tappat" bort 3 vagnar, men tåget vafullbokat! Emma och jag va på dåligt humör lite då och då!

men famm kom vi till slut till flemingsberg. fredagskvällen tog vi det bara lungt jag packade upp mina saker för att göra det lite hemtrevligt. sedan på lördag så va vi på stan hela dagen, kvällen spenderade vi på söder med god mat och dryck, en riktigt trevlig kväll. idag ågte syster hem men vi hann med att fika och glo lite i några butiker innan. känndes konstigt när hon åkte, för jag har nog inte riktigt insett att jag ska bo här ett tag nu. Ja just det ja vi va ju och kollade in vart min skola va i lördags me, en bra bit att åka och gå , nu kommer jag få stiga upp tidigt, för att hinna med pendeln kl 7 varke morgon, för att börja skolan kl 8.


Är lite nervös inför första dagen i morgon.

Inga kommentarer: