fredag 18 januari 2008

fredag

sitter och eftersvettas efter ett hårt härligt pass på träningsverkstan , det är så härligt nu efteråt när man vet att man har brännt lite här och där.

idag fick jag mina biljetter med, det känns att det börjar närma sig för avresa. träffar många som frågar vad jag ska plugga , vart , när , hur länge. om jag har fått boende mm. känns jobbigt och svara på den sista frågan för att jag vet fortfarande inte vart jag ska bo den sista månaden. kompisen min har ordnat studentboende och hon sa att jag fick dela med henne , men pallar man 24 kvadrat på två personen ?! pratade också med en lärare som jag hade på gymnasiet , berättade för henne vad jag skulle göra och hon tyckte att när jag hade gått klart skulle jag öppna en butik här i kramfors ?! ja ja men får se vad som händer jag hoppas iaf på jobb efter skolan, eller så vidare utbildar jag mig , så att jag får en bredare utbildning.

nu ska jag göra mig i ordning för ett natt pass på jobbet.

Inga kommentarer: