lördag 5 januari 2008

nytt år

jag är usel på att skriva här...


Året börjar bra iaf, har fått boende i stockholm så det känns bra!
ska bo ute på stora essingen i en bostadsrätt som jag ska dela med min barndomskompis Lena. Ser riktigt fram emot att flytta nu. flyttar nog ner redan den 24 jan så man hinner landa innan skolan börjar. Jag hoppas nu på att utbildningen är värd pengarna..skulle vara lite surt annars!

Idag har jag jobbat måste nog ett av de bästa vikarie jobben som finns, för idag har jag spelat basket, gått ut och gått, spelat massor med spel, och satt mig vid ett dukat bord innan jag skulle gå hem , men super god mat. trivs mycket bra där jag !
hoppas på att få ha kvar lite timmar när jag kommer hem från stockholm igen!

Ikväll tror jag att jag bara ska glo på tv och gå å lägga mig tidigt för en gångs skull, har varit riktigt dålig på att gå och lägga mig i tid nu senaste veckan, sedan sover man bort hela dagen istället, Men i morgon ska jag upp tidigt och hjälpa syster i hennes butik .

Inga kommentarer: