onsdag 9 januari 2008

härligt

har kört en tre dagars diet.

dag 1

frukost: ½ blodgrapefrukt, 1 skiva rostat bröd, 2 tsk valfritt smör
lunch:1 liten burk tonfisk, 1 skiva rostat bröd. ½ blodgrapefrukt
middag: 2 skivor valfritt kött (185g), 3 dl grönsaksblandning, 1½dl vaniljglass, 1 rivet äpple

dag 2

frukost: 1 skiva rostat bröd, 1 banan
lunch: 1 hårdkoktägg, 1 kopp keso, 5 salta kex
middag: 2 varmkorvar, 1,5 dl broccoli, 1,5 dl morötter, ½ banan, 1 dl vaniljglass

dag 3

frukost:1 hårdkoktägg, 1 skiva rostat bröd
lunch: 1 cm tjock skiva valfri ost, 5 salta kex
middag: 1 liten tonfiskburk, 3 dl grönsaksblandning, ½ honusgsmelon, 1 dl vaniljglass

man får dricka vatten kaffe och te. salt och pepper får man använda. Man får inte byta ut nånting i dieten för att det sker en kemisk nedbrytning under dessa tre dagar.



och jag klarade det, va hårt på kvällarna för då var jag som mest hungrigast, men jag gick och la mig ganska tidigt för att inte frestas av några onyttigheter. Sedan har jag kommit igång med träningen nu riktigt bra me, så det känns riktigt härligt!

Inga kommentarer: