onsdag 28 maj 2008

favoriter

3 brow color: en favorit till ögonbrynen denna kan alla använda för att man själv kan välja den nyans man vill ha genom att blanda mellan dessa 3 färger
Cover all mix: denna kan jag inte klara mig utan! verkligen en favorit den täcker mörka ringar under ögonen , den täcker finnar och jämnar ut allt i ansiktet (+++++)

Ice cream time: en bra cream för dig som har normal till torr hy, denna har en kylande efekt och kommer inpackad i en lite kylbag. skön att ha nu i sommar Ice eye cream: perfekt till trötta ögon , jag tycker om denna för att den gör partierna runt ögonen mjuka, den inehåller mineraler och vitaminer.
Peeling mask: har haft svårt at hitta peeling masker som har passat för min hud, tycker inte om när kornen i pellingen är för stora, den här som vi har passar mig perfekt för den har små kort och avlägsnar döda hudceller. Man känner riktigt hur huden är rengjord efteråt.

Inga kommentarer: