tisdag 11 mars 2008

Dragqueen

hade vi i dag på skolan sper roligt och svårt på samma gång, hade dock ingen modell med mig för min modell som jag hade hittat svek mig. Men det ordnade sig snabbt när jag kom till skolan, Nils killen i klassen hade ingen modell heller så jag fick göra han fin idag istället, fick jätte bra betyg av läraren.

har även fått jobb fredag och lördag på Åhlens City på make up store. sova ut får jag göra nån annan månad !?

känner att jag vill åka hem över påsk med, bara ta det lungt och njuta av ledigheten lite. länge sedan jag träffade mor och far i mer än ett helt dygn nu , förra resan hem sov jag bara hemma en natt innan jag rullade ner till stockholm igen.

nä nu ska jag och min sambo laga lite mat så magen slutar kurra, tror att vi ska göra brockoli och kort gratäng...mummsigt..

Inga kommentarer: